هرلحظه از وقت شما مثل طلا است، آيا اين موضوع را مي دانيد؟ اگر مي خواهيد با روش هاي افزايش بهره وري در محل کار آشنا شويد و بتوانيد خيلي سريع تر به اهداف و کارهايتان برسيد، اين نوشته را مطالعه کنيد. در اين مطلب با 10 راه براي افزايش بهره وري آشنا خواهيد شد.


 


چگونه مي توان بهره وري خود را افزايش داد؟


در روز شما 24 ساعت زمان داريد تا به امور مهم زندگي تان رسيدگي کنيد. اگر مي خواهيد از مدت زماني که در اختيار شماست، بهترين استفاده را کنيد، بايد بهره وري خود را بالا ببريد. بهره وري به معناي انجام کارهاي بيشتر در مدت زمان کمتر است.


اگر مي خواهيد بهره وري خود را بالا ببريد، بايد درباره چگونگي سپري کردن زمان در محل کارتان، هوشمندانه تر رفتار کنيد. اين مطلب به شما کمک مي کند که بازدهي خود را در محل کارتان بيشتر کنيد و بتوانيد در کار خود سريعتر پيشرفت کنيد.


افزايش بهره وري


10 راه براي افزايش بهره وري در محل کار


1- بررسي کنيد که چه مقدار زمان روي وظايف روزانه خود مي گذاريد


شايد فکر کنيد که به هرکاري، زماني به اندازه خودش اختصاص مي دهيد، اما بايد دوباره بررسي کنيد تا ببينيد چقدر زمان صرف کارهاي روزانه خود مي کنيد. تحقيقات نشان داده است که تنها 17 درصد از مردم مراقب زمان خود هستند. شما هم بايد جزو اين 17 درصد باشيد. ببينيد چند ساعت از روز را صرف چک کردن شبکه هاي اجتماعي، بررسي ايميل ها، کار با نرم افزارها و مسئوليت هاي ديگر خود مي کنيد.


 


2- استراحت هاي کوتاه مدت و منظم داشته باشيد


داشتن استراحت هاي برنامه ريزي شده و کوتاه به افزايش تمرکز شما کمک مي کند. تحقيقات نشان داده اند که داشتن استراحت هاي کوتاه در ميان ظايف طولاني، به شما کمک مي کند که سطح عملکرد خود را بالا ببريد. اگر بدون وقفه کار کنيد، بهره وري شما پايين مي آيد، در طول کار روي مسئوليت خاصي به خودتان کمي استراحت بدهيد و دوباره شروع کنيد.





مشاهده مقاله  6 راه اثبات شده براي اين که به شخصيت ديگران پي ببريم




 


3- براي انجام کارهاي خود مهلت تعيين کنيد


استرس هميشه هم بد نيست، گاهي اوقات استرس به ما کمک مي کند سريع تر و متمرکزتر کار کنيم تا به اهداف خود دست يابيم. اگر وظايف يا پروژه هاي باز داريد، سعي کنيد براي خودتان مهلت تعيين کنيد و به انجام کار بچسبيد. وقتي در کارها مهلت داشته باشيد، متمرکز تر عمل مي کنيد و بهره وري خود را بالا مي بريد.


زمان پايان کارها


4- قانون 2 دقيقه را اجرا کنيد


کارآفرين معروفي به نام استيو اولنسکي (Stive Olenski) به افراد توصيه مي کند که در هنگام کار از قانون 2 دقيقه استفاده کنند. اين قانون بيان مي کند که: «اگر کاري بود که در 2 دقيقه يا کمتر مي توانيد آن را انجام دهيد، سريعا انجامش دهيد.» به عقيده اولنسکي انجام کارهاي کوچک به صورت فوري نسبت به وقتي که آن را فراموش مي کنيد و بعدها به سراغش مي رويد، وقت کمتري از شما مي گيرد. قانون 2 دقيقه اي، استيو اولنسکي را به يکي از تاثيرگذارترين استراتژيست ها در زمينه محتوا تبديل کرده است.


 


5- قرار ملاقاتهاي نه چندان مهم را رد کنيد


ملاقات ها، يکي از بزرگترين خوره هاي زمان شما هستند؛ اما بعضي افراد با هيجان و بدون قيد و شرط در ملاقاتهاي مختلف شرکت مي کنند. تحقيقات نشان داده است که کارمندان بيش از 31 ساعت از وقت کاري خود را در جلسات سپري مي کنند! قبل از اينکه قرار ملاقات بعدي را مشخص کنيد، از خودتان بپرسيد آيا مي توانيد از طريق ايميل، تلفن يا وبينار با کارمندانتان حرف بزنيد يا خير؟ اگر امکانش هست به صورت غيرحضوري با افراد حرف بزنيد و پيام خود را به آنها منتقل کنيد.


سوالات خود درباره روانشناسي خانواده را از ما بپرسيد


 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خريد و فروش سيم کارت refa_san دستور پخت انواع غذای خانگی ساحل سپید شركة نقل اثاث خرید ممبر تلگرام -افزایش عضو کانال تلگرام Vanessa یادواره شهدای شهر هفشجان Tom گیاه داروشناسی و داروشناسی گیاهی